Reklama
Najsledovanejšie

Regulátor otáčok VENTS RS-1-400 pod omietku ...

37.95 €  s DPH
29.90 € s DPH

Krbový ventilátor VENTS KAM 125, 400 m3/h, pr. 125 mm ...

183.73 €  s DPH
138.90 € s DPH

Potrubný ventilátor VENTS TT 100, pr. 96 mm, 145/187 m3/h ...

43.50 €  s DPH
39.38 € s DPH

Priemyselný ventilátor VENTS OV1 200, 405 m3/h, pr. 208 mm ...

60.55 € s DPH

Trojfázový digitálny elektromer pre nepriame meranie, X / 5 A, LE-03d X/5A ...

78.90 € s DPH

Kontaktný formulár

*Meno:

*E-mail:

Vᚠtelefón:

*Vaša správa/otázka:
*Kontrolný kód:
Súhlasím so spracovaním osobných udajov.

 
1768
Kontrolný kód:
Opíšte kód z políčka, slúži ako ochrana proti SPAM.
*údaje musia by vyplnené
Kontaktné údaje
Volajte:
Zákaznícky servis
tel+421 905 472037
Píšte:
Obchodné oddelenie
eobchod@omaselektro.sk
Objednávky
eobjednavky@omaselektro.sk
Obchodné podmienky

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočni právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

 

 

I. Objednávka 

 

1. Spotrebitež objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na  www.omaselektro.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop).

 

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení  neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzatváraná na diažku.

 

2. Pri každej objednávke musí spotrebitež uvies meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikatež aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). 

 

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzahu medzi predávajúcim a spotrebitežom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

 

3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzah medzi predávajúcim a spotrebitežom. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje so spotrebitežom. Overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteža záväzná.

 

4. Spotrebitež má právo stornova objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebitežom, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteža. Objednávku je možné stornova výlučne písomnou formou (e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebitežovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložitežného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

 

 

II. Dodacia doba

 

1. Dodacia doba je rôzna, vzhžadom na široký sortiment a viacerých dodávatežov. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebitežovi pri overovaní objednávky.

 

2. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 1 do 15 dní od dátumu overenia objednávky.

 

3. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže by dodacia lehota dlhšia.

 

 

III. Cena, platobné podmienky a prepravné

 

1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podlieha zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

 

2. Spotrebitež uhrádza platbu dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho.

 

3. Pri odovzdávaní produktu platí spotrebitež cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.

 

4. Spôsob dopravy si volí spotrebitež sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebitež si môže zvoli spôsob dopravy, a to:

 

a) prepravná spoločnos UPS – cena je stanovená podža cenníka spoločnosti UPS (ceny sú platné pre doručenie v rámci SR)

 

5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebitežovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebitežovi lacnejší variant dopravy.

 

 

IV. Preberanie tovaru

 

1. Spotrebitež sa zaväzuje prevzia tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

 

2. Pri preberaní produktu je spotrebitež povinný skontrolova fyzickú neporušenos a kompletnos zásielky. Pokiaž je zásielka viditežne poškodená a zničená, spotrebitež je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktova predávajúceho a so zásielkovou spoločnosou spísa Zápis o škode na zásielke. Akékožvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

 

3. Spotrebitež nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diažku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteža, ktorý má produkt v držbe, má spotrebitež všetky povinnosti uschovateža veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschova a označi ich tak, aby boli za každých okolností identifikovatežné ako produkt predávajúceho.

 

4. Predávajúci je oprávnený požadova splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohžadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteža.

 

5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteža momentom prevzatia spotrebitežom alebo jeho splnomocnencom.

 

 

V. Odstúpenie od zmluvy

 

1. Spotrebitež je oprávnený stornova objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebitežom, t.j. v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteža. Objednávku je možné stornova výlučne písomnou formou (e-mailom). 

 

2. Spotrebitež je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpi od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí by uskutočnené písomnou formou, musí obsahova všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteža a predávajúceho a musí by vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednos spotrebiteža. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebitež. Tu si môžete stiahnú tlačivo “Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diažku”.

 

Produkt musí by v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebitež odovzda všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebitež sa môže oboznámi s produktom do takej miery, ako je to možné v kamennej predajni. Nesmie by zapojený a používaný bežným spôsobom. Pokiaž bude táto skutočnos zistená, produkt bude nies známky používania, bude poškodený alebo nefunkčný, spotrebitež je zodpovedný za zníženie hodnoty ceny produktu a kupujúci môže požadova náhradu vo výške potrebných na opravu, uvedenie do pôvodného stavu, príp. nemusí by prevzatý vôbec.   Spotrebitež súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebitežom. 

 

Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt nebude prevzatý! 

Adresa pre vrátenie tovaru: Samuel Polerecký - OMAS, Mudroňova 4823/70, 92101 Piešany

 

3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteža, predávajúci prevezme tovar spä a do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebitež uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebitežovi vopred dohodnutým spôsobom spä.

 

4. Kupujúci nemôže odstúpi od kúpnej zmluvy uzavretej na diažku najmä v nasledovných prípadoch:

 

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plni so súhlasom spotrebiteža pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

 

b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvni

 

c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podža osobitých požiadaviek spotrebiteža alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteža, alebo produktu, ktorý vzhžadom na jeho vlastnosti nemožno vráti

 

5. V prípade akceptovania požiadavky spotrebiteža na odstúpenie od kúpnej zmluvy po lehote 14 pracovných dní, má predávajúci právo požadova úhradu vzniknutých nákladov a zmluvnú pokutu vo výške 30% z fakturovanej (vystavenej) peňažnej čiastky.

 

6. Predávajúci si vyhradzuje právo zruši objednávku (odstúpi od zmluvy) alebo jej čas ak:

 

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrába

 

b) zmenila sa cena dodávateža produktu

 

c) vystavená cena produktu bola chybná

 

 

VI. Záruka a servis

 

1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebitež obdrží pri kúpe produktu.

 

2. Vo všeobecnosti, pokiaž v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebitežských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrebitežom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebitežskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikatežskej činnosti. Reklamova je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebitež povinný doruči (pokiaž to charakter produktu umožňuje – zastavaný produkt) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa spotrebitež riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste.

 

3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany spotrebiteža alebo osoby, ktorá spotrebitežovi montហvykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

 

4. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebitežovi telefonicky oznámi predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebitežovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

 

 

VII. Záverečné ustanovenia

 

1. Predávajúci má právo podža charakteru objednaných produktov vyzva spotrebiteža k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hžadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebitež kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaž spotrebitež už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená spä, pokiaž sa nedohodnú inak.

 

2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteža. Spotrebitež má právo pri takto upravených cenách objednávku stornova.

 

3. Spotrebitež prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. 

 

Bez ohžadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebitežovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. 

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzahov medzi predávajúcim a spotrebitežom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútitežné, a to celkom alebo čiastočne, platnos a vynútitežnos ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

 

Práva spotrebiteža vo vzahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteža č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteža pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. 

 

Právne vzahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

 

4. Predávajúci a spotrebitež sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diažku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

 

 

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 13. júna 2014. 

VÍTA VÁS ASISTENT VYHźADÁVANIA
x
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný do porovnania.
Zobrazi porovnanie
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný medzi obžúbené položky.
Zobrazi obžúbené položky
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný do košíka.

Nakupova Pokračova do košíka